Ingen semester


Grannens minsting i helgen när jag följde med dom till affären och hämta tjejjerna. Han hittade både en hjälm och en halv sparkcykel i bakluckan som han prångt skulle ha med sig in i bilen plus att tjejjerna sen hade nån uppblåsbar bad grej. Vilka idéer ungar har. Förövrigt så var det kokhett i bilen och två tjejjer som inte var nå hyperaktiva och en skrikande noah hela vägen hem och vi hade några stopp innan vi väl var hemma. Både jag och grannen höll på att slockna på soffan när vi kom hem sen. Ja man känner sig inte direkt ensam när man är med dom=)




Det har varit för fint väder för att sitta framför datorn och blogga.
Men här kommer en liten uppdatering iallafall.

I helgen var det hett som fan, höll på att dö i värmen. Annars hade jag en jätte trevlig helg=))
Värmen har fortsatt nu i veckan och jag vill inget hellre än att spendera dagarna vid vattnet och sola och bada men plikten kallar så det är bara att bita i det sura äpplet och kliva i jobbuniformen och svettas ut några liter till=(
Men jag är ledig imorn onsdag, fredag och söndag så det är ju bara att hoppas att värmen håller i sig. Då ska jag bada som fan! Nån som är på?

Idag börjar jag kl 14 så jag ska passa på och lägga mig ute på altan nu, har förberett med filtar och vattensprutan redan=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0