Vänskap

Godmorgon!
Kl 7.30 pep min väckarklocka imorse.
Hade ingen större lust att sova bort halva dagen. Jobbar idag men börjar inte förr än kl 15.
Ska träffa min bästa vän på stan idag innan jobbet och fika med henne. Jag som aldrig fikar annars men nångång måste man väl göra nåt anorluna oxå=) Va längesen vi träffades nu så det är på tiden. Annnars så blir det inte så ofta man hinner umgås med sina kära vänner. Alla har ju pojkvänner som den mesta tiden spenderas med när man inte jobbar men man får absolut inte glömma sina kära vänner.
Det som är bra med mig och N är att vi kan va dåliga på att höra av oss ibland men vi behöver aldrig förklara oss varför inte den ena har ringt osv. Ibland snackar vi varje dag och ibland kan det gå nån vecka innan vi pratar med varann men det spelar ingen roll för vi vet ju vart vi har varann och är alltid lika bra och nära vänner för det.
Hon vet hur jag fungerar och vet det allt om mig och jag desamma om henne. Vi kan prata om allt med varandra och det är så skönt att kunna lätta sitt hjärta till nån man kan lita på och som förstår en så bra. Annars har jag många vänner så det räcker och blir över men jag har bara några få väldigt nära och det tycker jag räcker.
Vänskap utan krav!




Kommentarer
Postat av: Frida

kanske lite dum fråga men vill du lägga till mig på msn?

cliche___@hot... a du kan resten ;-)

2008-01-29 @ 20:31:47
URL: http://bumblan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0