Tandvärk

Jaha, då var det måndag igen. Ny vecka nya tag.
D har precis åkt till jobbet och lämnat mig ensam=(
Har fått tillbaka min tandinfektion oxå, kinden har börjat svullna upp igen!*suck*
Jag är livrädd för det gjorde så in i helvete ont sist när jag fick gå omkring med svullet ansikte i en hel vecka innan jag fick åka upp till käk kirurgen och operera. Antar att det kommer sluta där igen om det inte ger sej..
Har käkat medicin nu så vi får ser om svullnaden går ner nåt annars blir det besök hos farbror doktorn igen*hjälp*
Men jag är tveksam till att det kommer ge sig av sej själv, ser ut att bli värre och värre=(
Sist fick dom skalpera upp kinden och fettsuga ut infektionen. Bildas ju nån slags var-buld i kinden som gör att man sväller upp så hemskt. Jag tror alltid det värsta att ansiktet ska spricka tillslut eller nåt.
Just nu gör det ont som fan och jag vet inte vad jag ska ta vägen. Har käkat massa smärtstillande men det hjälper knappt=(


Ja såhär kan man ju oxå se ut*asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0