Stormvarning..här?

Sköna fredag och helgen är här=)
Jag är uppe tidigt idag för jag ska jobba 3 timmar nu på förmiddagen, hur värt känns det?!
Ja kunde inte somna igår kväll, låg och vände och vred på mig. Tror jag somna efter 3 nångång när jag kolla på kl sista gången, inte konstigt man är trött*gäsp*
Helgen blir nog lugn ändå, pengare får man inte förräns nästa helg så jag får hålla ut lite till...
På nyheterna och i tidningarna varnar dom för storm till helgen. Tror nog inte det kommer beröra oss här i mellansverige speciellt mycket utan det är nog mer en uppmaning till de som bor i göteborgsområdet men vi får väl se. Ja ska ändå hålla mig inne men strömavbrott vill jag gärna vara utan så jag har nåt att sysselsätta sig med här hemma. Har lite svårt att vara utan min kära burk, båda två faktiskt=)
Nu ska här svepas kaffe och sen ta och fräscha till sig så jag inte skrämmer skolungdomarna på bussen*asg*
Ha en trevlig fredag och helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0