Solen lyser himmlen är blå

Vad gör man på en söndagmorgon?
Jo, sitter framför datorn såklart och äter frukost=))
Solen skiiiner ute, fåglarna kvittrar och det känns som vår i hela kroppen. Vad glad man blir av solen egentligen!
Snön bara försvann sådär *poff*borta*, man kanske skulle ut och ta sig en promenad kanske?
Dan lovade mej en promenad igår ikväll efter att jag fått tjata i ungefär ½ timme men när vi kommit ca 10 meter så började det spöregna så vi vände och gick in igen. Men idag kommer han inte undan, idag blir det inge regn så långt mina ögon kan se, idag är det hur bra promenad väder som helst..måste bara väcka karln först!
Nu ska jag ta mig en påtår kaffe. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0