Slut för idag

Äntligen börjar denna dagen lida mot sitt slut!
Kan konstatera att tiden går föör sakta när man bara varit hemma hela långa dagen. Blä!
Men nu i skrivande stund så slutar min D och han har nog precis åkt från jobbet. Så nu dröjer det inte lång tid till han kommer hem. Då blir jag glad=))

Smärtan i kinden börjar komma tillbaka igen nu när medicinen slutat verka. Buhuuu=(
Försöker förtränga min kind men nu går det inte så bra längre. Ajajaj=((
Jaja, får väl ta en alvedon eller två nu innan jag går och lägger mig så man kanske kan somna och slippa känna denna jävla piss värk. Jag hatar tänder!!!
Jag funderar starkt på att dra ut ALLA mina tänder och sätta in proteser så man slipper problem och speciellt tandläkaren*ropar på mamma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0