Skönt med helg!

Så var det fredag och åter helg. Inte för att veckan varit så värst mycket på jobbfronten så man känner sej utarbetat precis..Känns som det varit mycket helg nu efter jul och nyår men vad gör det,klagar gör man ju inte=)

Nu har jag precis tagit en lång dusch och lyxat till mig lite extra med nyrakade ben och insmörjd med nivea´s brun lotion. Man måste ju fuska lite nu på vinterhalvåret om man inte vill smälta in i snön när man är ute dvs*asg*
Så nu sitter jag här i handuk och väntar på att kletet ska torka in vilket det aldrig verkar göra. Tog mig ett glas vin oxå i väntan..haha=)
D sitter och lirar tv spel i vanlig ordning, han kan sitta i timmar om ingen säger till han.
Ska väl börja med maten snart oxå, de blir panerad rödspänna med stekt potatis och remouladsås. Ingen avancerad fredagsmiddag men det duger fint ändå.
Nu ska jag klä på mig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0