Sjuk men pigg

Jaha då var helgen snart slut och jag har haft en lugn helg utan en droppe alkohol=)
Kändes riktigt skönt att få vakna upp utvilad och fräsch både idag och igår.
Hatar att sova bort halva dagen som man annars kan göra. Nu har vi kommit upp i skaplig tid och utnyttjat dagarna med massa mysiga saker. Har verkligen fått massa saker gjort fast jag varit lite krasslig.
På tal om krasslig så hoppas jag att jag blir frisk snart men det går trögt. Min onda hals vill inte ge sej och nu är jag så hes så jag kraxar som en kråka när jag pratar. Det låter rätt skoj ändå=)
Sen har jag febern oxå som jag tror har lagt sej men det är svårt att säga när man är lite varm och hängig hela tiden. Ögat fick jag inte upp i går när jag vaknade, de var helt igenklibbat med var så jag trodde jag höll på att få en inflamation men idag var det borta, bara lite skit i ögonvrån när ja vakna men det är ju inget ovanligt.
Jag känner mig iaf så pass kry för att inte bara sitta hemma hela dagen. Jag vill ut och shoppa lite, eller iaf kika=)
Ska ta en sväng till hälla och gå in på IKEA. Jag älskar att fixa och dona till hemmet och ikea har bra priser så det är svårt att komma ut från affären tomhänt=)
Efter min lilla shoppingrunda så jag jag och D gå och sola här hemma på landsbygden bland alla kossor och getter. Så cooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0