Premiärbio soon

image14

Går sällan på bio. Tycker det är för dyrt och föredrar att ladda ner filmer och sitta hemma i soffan och se den i lugn och ro. Bekämare och betydligt billigare!
Men i julklapp så fick jag presentkort på bio och det ska väl utnyttjas.
Så imorn ska jag ner på stan och hämta ut våra reserverade biljetter till premiären av "I am Legend" den 25 januari. Självklart är jag ute i god tid och har bokat dom bästa platserna. Sen ska man självklart ha godis,coca-cola och varma snacks till oxå, ska det vara så ska det vara ordentligt=))
Har kollat på trailern och både jag och D tror filmen kan vara bra så vi får väl se. Får ta och skriva en liten recension när jag sett den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0