Ordning och reda

image2
Ungefär en sån här garderob vill jag ha. Perfekt lagom rymlig så jag får plats med både kläder,skor, väskor,skärp,scarfs m.m


Det är fredagkväll och jag håller på att organisera i garderoben=)
Finns ju roligare saker att göra en fredag men just nu är vi luspanka och då är det bara att gilla läget och hitta på saker på hemmaplan istället vilket jag inte har några som helst problem med. Jag är en riktig hemma människa och tycker om att ha ordning och reda omkring mig så det finns ju alltid något att plocka med.
Våran garderob är ett stort problem. Jag rensar och organiserar om rätt ofta men ändå får inte allt plats och det gör att det ser rörigt ut..
Förstår inte vart alla kläder kommer ifrån?! Jag hatar när det ser stökigt ut och vill ha allt i fina högar, olika klädesplagg sorterade för sig, väskor på en hylla, skor på en annan osv. Just nu ligger allt lite höller om buller och väskorna får dela hylla med jobbarkläder, skärpen och scarfen ligger i samma korg. Jag vill kunna ha mer översikt och lätt kunna hitta det man vill ha!
Så nu rensas det som bara fan. Har jag inte råd med en ny garderob så får jag väl minska på innehållet istället=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0