Lite om mig:


image1

Fullständigt namn? -
Lena Marie Caroline Hjort
Ålder? - Fyller 23
Vart bor du? - Västerås
Bor tillsammans med? - Danne, min sambo
Husdjur? - ingen, saknar min hund=(
Färg på ditt hus? - rött tegel
När är du född? - 27 Mars
Klass? - Går inte i skolan
Vilket år tar du studenten? - been there,than that -04
Något jobb? - Ja, har hand om barn
När gick du upp i morse? - kl 6.45
När ska du sova? - När ja blir trött
Duschat idag? - Japp
Kramat någon idag? - gosat med min babe:)
Pussat någon idag? - Ja :)
Vad har du ätit idag? - baguett med skagenröra och en massa kaffe
Dagens klädsel? - jeans och tröja
Dagens smink? - har inte fått på mig något än
Dagens sötnos? - mig själv?
Dagens roligaste? - händer inge kul idag,ska jobba=((

SOCIALT.
Har du många vänner? -
Ja men några få riktigt nära<3
Vem kramade du senast? - Dan-banan
Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen aning
Har du pojk-/flickvän? - Pojkvän sedan 4 år tillbaka<3
Vem pratade du med i telefon senast? - Nettiz tror ja?
Stad? - vadå stad?!
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Annika, hon skrev: vad gör ni?

FAVORIT.
Film? -
Nån komedi kanske
Låt? - De finns så många
Mat? - Tacos *mumma*
Dryck? - Coca cola 4-life
Färg? - Svart eller rosa
Land? - Sverige är väl helt okej
Människa - Svårt att bara välja en

SENASTE.
Personen du tänkte på? -
Tänkte om ja skulle ringa Nettiz
Personen du kysste? - My love
Gången du spydde? - De va längesen
Gången du grät? - I fredags
Pizzan du åt? - Pizza är ingen favorit alltså...
Gången du var i Göteborg? 3-4 år sedan med familjen
Gången du var i Stockholm? - Förra julen hos svärmor
Gången du var hög? - Ja är hög varje dag...på livet*asg*


ANTINGEN ELLER.
Svart eller vitt? -
 Svart
Hund eller katt? - Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
Tvspel eller datorspel? - Tvspel
Singel eller upptagen? - Upptagen
Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Lunarstorm
Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother
Har du svart hår eller blondt? - Blond
Har du blåa ögon eller bruna? - Grön/gråa
Choklad eller lakrits? - Lakrits
Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänsterhänt
Coca cola eller fanta? - Coca cola
Pizza eller kebab? -
Hamburgare!
Randigt eller prickigt? - Randigt
Älska eller älskas? - Båda
Leva eller dö? - Leva

ANTAL.
Personer du älskar? -
Två tror jag..?
Personer du hatar? - Det finns väl en och annan
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Hm..två?
Glassar du ätit på en dag? - 3 tror jag
Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen
Gånger du haft minnesluckor? -
Minns inte..=)
Personer du saknar just nu? - Ingen

VEM:
Vill du kyssa nu? -
Danne
Sjöng du senast för? - Mig själv skulle jag tro
Hade du senast en msn-konversation med? - Annika
Spelade du tvspel med senast? - Oj, var så längesen
Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha, Charlotte kanske
Förtjänar att dö? - Ingen!
Är söt? - Lilltjejjen jag passar
Vill du sova jämte inatt? - Danne som vanligt

VAD:
Gör dig glad? -
Kärlek, vänner, musik, fest m.m
Vill du helst göra nu? - Krypa ner brevid min Dan och somna om*gäsp*
Önskar du att du slapp göra? - Jobba
Vill du ha nu? - En bamsekram
Önskar du dig i födelsedagspresent? - En laptop
Längtar du till? - Sommaren
Tycker du om dina betyg? - Inge vidare..
Är det bästa som hänt dig? - När jag träffade kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0