Lite bättre idag

Har sovit som en gud trots allt, somnade dock väldigt sent på natten men när jag väl somnat så har jag sovit ända till kl 10. Såå skönt!
Min första tanke när jag vaknade var, -hur ser jag ut i ansiktet?
Ont som fan gör det men fkatiskt så har svullnaden gått ner lite tack och lov. Ja som ska jobba idag och allt, vill inte visa mig ute nånstans egentligen men när det bara gäller 2 timmars jobb så är det väl okej.
Nu sitter jag här med min leverpastejsmörgås och java. Lite knepigt är det ändå att käka något för man måste äta allt på ena sidan så inget åker upp i tandhålet. SÅ det tar sin lilla tid att få i sej en smörgås, den ni!

Måste ringa läkaren idag iaf, för min pencillin är slut och dom måste verkligen göra något av den här tand-jäveln. Hoppas att dom kan va så snälla och dra ut hela skiten så jag slipper mer krångel med den!

Nu ska jag surfa runt lite innan jag sätter mig i telefonen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0