Godmorgon alla!

Skönt att vakna upp utvilad, i sin egen sköna säng och INTE vara bakfull!
Jag är glad att det är måndag och en ny vecka(jag som annars hatar måndagar) Jag ska jobba idag men det gör inte ett piss, känns oxå rätt skönt faktiskt.
Sitter här i vanlig ordning med min kaffekopp och lyssnar på sköön musik så här på morronkvirran..
D jobbar fm så han var på jobbet redan runt kl 5.30 imorse den stackarn medans en annan får sova några timmar till. Idag får han förresten svar av hans arbetsgivare och jag håller verkligen tummarna för dig min prins!*hoppas*
Det här är en helt okej dag. Bara en enda liten plutt grej man kan störa sig på och det är att vi inte äger en krona. Måste vänta ändå till fredag och dit är det låångt! Men man genomlider väl veckan på nåt vänster iaf, det gör man ju alltid. Nä nu ska jag på toa så alla vet det=P

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Vill du vinna valfritt smycke från Kyss Johanna,
till ett värde av 500:-?

2008-01-21 @ 11:45:31
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0