En riktig bullmamma!

   

   

Jag gillar det där med hemmafru livet. Jag tycker om att laga mat och baka och ha mig.
Idag på eftermiddagen hade jag inget att göra efter att jag städat och det ekade tomt på fikabröd i frysen.
Jag som alltid har fikabröd hemma, gott till kaffet ju=)
Brukar baka med jämna mellanrum men nu var det ett bra tag sen och på tiden att göra lite bullar.
Sällan jag köper färdigt fikabröd, kan hända nån gång men hembakat är liksom så det ska vara!
Gjorde två olika plåtar, en med vanliga snäckor och en med lite roligare snurror.
Passade bra att jag bakade idag för D:s jobbarkompisar tyckte han skulle ta med fika till jobbet imorn så nu får dom Carro´s smarriga kanelbullar att mumsa på till kaffet. I´m the best, i know=))
En riktig bullmamma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0