En bra bok

image35
Magdalena Graaf "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Började läsa den igår och jag kunde verkligen inte slita mig från den. Låg i sängen och läste och kände hur ögonen blev mer och mer sömniga men jag ville hela tiden läsa en sida till och en sida till osv.
Tror jag la ifrån mig boken efter kl 03 för då kunde jag knappt hålla ögonen öppna längre.
Otroligt gripande och hemskt och man blir så fustrerad på hennes ex som behandlade henne så jävla illa.
Det är helt sjukt vad vissa killar gör mot sina tjejjer. Det är hemskt!
Men boken är så bra och verkligen en bok jag rekomenderar att läsa. Jag som aldrig läser böcker annars har kommit på att jag gillar självbiografier som är lättlästa=)
Längtar tills jag ska krypa ner i sängen igen och läsa lite innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0