Den shoppande grisen

   

Idag hade jag en dejt med min biatch Nettiz.
Vi skulle åka ut till Erikslund för att hitta en present till våran Sanne som fyller år på lördag då vi ska dit och mumsa tårta och grejjer=)
Eftersom jag inte är såå jävla tät så lovade jag mig själv att hålla i plånboken och inte köpa nåt till mig själv. yeah right!
Det gick ju som det alltid går såklart=)
Hittade ett jättefint tyg med kinatäcken på som jag ska sy köksgardiner av.
Köpte nya spislock eftersom jag bränt dom förra.
Lite gröna dukar till sovrumsborden..
Doftoljor till mina aromalampor. äpple och honungsmelon=)
Nåt krafs man ska ha i en lång vas.

På hemvägen köpte jag med mig subway och unnade mig oxå cola och munk*mumma*
Så nu är det väl bara att börja fetta på som den gris jag är=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0