Borta bra men hemma bäst

image4
Här är Linn´s paket, tyckte pappret var så fint och mina små egengjorda etiketter=)



Sådär ja, nu är vi åter hemma igen efter en trevlig middag med svärmor och Linn.
Tacos är ju en av mina favoriter så jag åt som en häst i vanlig ordning och blev proppmätt, att man aldrig lär sej äta lagom...*suck*
Efter maten blev det lite julklappsöppning. Vi hade med oss julklappar som vi inte hunnit gett dom tidigare så det kändes helt plötsligt som lilla julafton igen. Bättre sent än aldrig heter det väl?
Linn fick en parfym och tvådelad pjamas och Anelié fick dippskålar, gele-ljus och muggar.
Sen vart det lite tv mys innan vi ringde bror som fick skjutsa hem oss. Men innan vi åkte så rensade svärmor ut halva kylen och fyllde två ica kassar med mat till oss. Hon är så himla omtänksam den kvinnan*tycka mycket om*

Nu är vi hemma och D sitter framför tv:n med tre polare och snackar skit=P
Själv ska jag ta och pyssla lite med mitt och ta ett glas vin(de är ju lördag)
Lugna gatan här denna helg vill jag lova men ibland är det skönt att bara vara och ta det lugnt, njuta av att man är ledig och att det är helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0