White is the shit

image68
Jag älskar mina fina krukor, dels för att dom inte är runda och så är dom ju vita. Älskar vitt=)


Igår medans D solade så åkte jag en sväng till Plantagen för att köpa fler av mina krukor.
Jag gick igenom varenda hylla utan resultat. Bara massa nya krukor överallt.
Jag insåg efter en tids letande att min kruka nog var slut för längesen, det var ju trots allt flera månader sedan jag köpte mina.
Jag gav upp efter att jag letat efter ett alternativ till dom utan att hitta en enda som full mig i smaken=(
Ville ju liksom ha lika krukor som dom jag redan köpt.
Jag börjar gå tomhänt och irriterad mot kassorna, arg på mig själv för att jag inte hade köpt alla krukorna från början, snåljåpen carro tänkte jag. 
Men så ser jag helt plötsligt en stor låda framför mig med massa rea krukor och började gräva i den och gissa vad jag hitta?... Hittade två likadana krukor som jag redan hade och för endast 20 kr styck. Vilka fynd!
Jag blev helt plötsligt överlycklig för två par fjuttiga små krukor. Ibland är man knäpp ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0