Tjocksmock!

image113

Ja ni, denna helg blev en riktig jävla svulla helg.
Har precis kommit hem från affären med kvällens gotta framför tv:n.
Blev både chips,dip,popcorn och candy.
Jag är en riktig godisråtta vill jag lova och chips är inte fel de heller men då måste jag ha dip till.
Popcorn är ja inte så förtjust i, tycker alltid det fastnar massa små flarn i gommen, men D gillar dom här som är cheddarkryddade och dom funkar även för mig.
Morötterna är nog det enda nyttiga för denna helg. Eller en ynka apelsin blev det oxå iof=)

Gårdagens middag bestod av hemmagjorda hamburgare med strips till. Gott som fan!
Men ibland måste man unna sig lite och svulla som bara den.

image114

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad har du för kamera snygga bilder

2008-02-18 @ 15:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0