Tisdag

Kom precis ur duschen.
Ska jobba idag för ovanlighetens skull. Börjar 15-17, två timmar=)*s*
Men innan dess så ska jag försöka hinna åka förbi mormor och antingen låna symaskinen eller se om hon kanske kan hjälpa mig att sy. Jag har klippt till allt så dom ska bara sys ihop och fållas. Lätt som en plätt!
Jag är sån otålig person som vill att allt ska hända nu,nu på en gång. Jag tänkte helt seriöst först sy gardinerna för hand bara för att jag ville få upp dom samma dag. Men den tanken la jag ner när jag insåg hur många meter jag skulle behöva sy. Men det var nära=)

Nu längtar jag till våren!
Vill fixa iordning våran altan. Vi ska bygga ut den och lägga trall och fixa och dona. Ska börja så fort snön är borta och vårvärmen börjar ta fart. Har sagt i flera år nu att v ska fixa altanen men det har aldrig blivit av men nu SKA vi ta tag i det.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0