Söndag

Igår kollade vi på Melodifestivalen eftersom vi inte hade så mycket annat för oss.
Det sög rätt så hårt! När Christer Sjögren gick vidare till Globen så insåg man vad det är för folk som röstar och glor på skiten. Hade hellre sett Sussie Tapper eller E-type till final men men... det kvittar väl egentligen vilket som!
Kvällen fortsatte framför tv:n och vi började glo på Titanic, hade inte sett den på flera år men minns att jag och mina tjejkompisar gick på den två eller tre gånger på bio. Så bra var den iaf att den fortfarande får mig att börja lipa i slutet. Kalla mig känslig men det är jag nog oxå=)
Känner mig bara så fånig när jag sitter hemma i soffan och lipar för en film, hallå carro det är en FILM liksom!!!
Efter filmen så somnade vi ganska fort iaf..

Sov till 12 idag, va skönt att bara sova vidare när man vakna på morgonen och inte ha en tid att passa.
Nu har vi precis käkat, vart en pizza i ugn. SNappt och enkelt och fan så mycket godare än Dingtuna pizzerians pizzor!
D sitter och glor på skidskytte. Jag tycker det är ap tråkigt så jag ska försöka roa mig med nåt annat men vad vet jag inte riktigt än..*funderar*
Ska dricka lite kaffe först och kanske ta en uppfriskande dusch så det blir lite drag i mig, kanske att man pallar städa lite?
Ja det visar sig helt enkelt. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0