Slut på denna dag

Oj vad dagarna försvinner fort.
Idag på förmiddagen åkte jag och D till skroten och girra ett nytt tanklock, smart danne glömde skruva på det sist när vi tanka. Pucko du!
Sen var det dags att tanka den törstiga bilen igen..fy sjutton vad mycket pengar man lägger på bensin egentligen. Snart ska jag nog fan börja cykla istället. Cyklade rätt mycket förra sommaren in till stan och man överlevde faktiskt, så länge det inte blåser för mycket och bara det är lite varmt så är det rätt skönt att cykla. Nog om det!
Eftersom vi ska på bio imorn så laddade vi upp med varsin godispåse redan idag, lika bra så man slipper stressa iväg imorn innan filmen. Då saknas bara biochips och dom köper vi där. Så mysigt det skall bli!<3
Sen när D drog till jobbet så tog jag bussen för att åka till jobbet men gick av på stationen och tog en lång prommis till dagis för det var bara såå skönt vår väder. Riktigt bra för humöret som blir på topp när vämen smyger sig fram=)
Nu ska jag plocka lite tills D kommer hem från jobbet,han ringde och sa att han jobbar över för dom hade så mycket ordrar så han kan bli sen, senast tolv trodde han. Men jag är nog uppe tills han kommer iaf. Så trist att gå och lägga sig ensam ju=(

Avslutar dagen med en bild på min fina Nettiz från igår när hon var ut och svängde sina lurviga.
Psst..killar! Hon är singel så hör av er till mig om ni är intresserade*ler*
image175
You are my beautiful girl<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du nå tips på schampoo de e ju en kul grej ..och finns olka smak för dom flesta ..men e ju också en typisk tjej grej som du skulle kunna ha med i din blogg =)

2008-02-29 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0