Powerking

                               image90image91image92image93image94
Sitter här hemma och inväntar att kl ska bli 02 så jag får åka och hämta min fyllekajja på stan=)
D gör mig sällskap i bilen så jag slipper åka själv. Tack my love!
Började bli lite trött och D slumrade till ett tag i soffan men så fick vi helt plötsligt lite oväntat men trevligt besök såhär mitt i natten av två dårar som hade vägarna förbi och kikade in en stund.
Fick mig ett gott skratt och blev lite piggare faktiskt.
Men nu har dom dragit så nu håller jag mig vaken med mina Powerking Cranberry.
Dom är så goda! och lite uppiggande iaf=)
Nä nu ska jag glo vidare ett tag till och försöka vara vaken!
Natti på er alla som får gå och sova nu...Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan dom där har jag letat efter skiiit goooda jue ..vart köper man dom ! dessperat

2008-02-15 @ 20:19:20
Postat av: Carro

Ja dom är super nice=) ja köper mina på Willys. Dom kostar ju bara 5-6 spänn jämfört med Redbull som kostar de dubbla typ.

2008-02-16 @ 23:10:31
URL: http://doitmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0