Plastikkirurgen


image101

Jaha då ska man göra som alla andra och bli offer under kniven dårå=)
Men det finns en skillnad...
Jag ska göra tvärt emot vad alla andra gör=)
Om 3 veckor så är det dags. Då ni!!

Åh jag är så glad, i flera fucking år har jag försökt få min vilja igenom och nu äntligen får jag det!
Fick träffa min kirurg och vi har gått igenom alla risker och komplikationer osv.
Kom även överens om hur dom ska se ut, vilken stl och så. Jag ville helst ha så små som möjligt men han tyckte jag skulle ha en C-kupa och så blir det. Mycket mindre än nu iaf!
Han kommer att förminska dom och även lyfta dom=)
Så jag är mer än nöjd redan nu!

Ska strax ta en dusch och göra mig lite fräschare sen ska jag fira med mina bärs.
Önskar alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0