My boy!

image142

Det här är Tyson!
Han var den skönaste hunden man kunnat ha. Så jävla fin kille och så väluppfostrad.
Jag och min sambo köpte honom när han var 8 veckor gammal hos en kennel utanför Heby.
Första gången vi såg honom så var han ännu mindre och vi viste direkt vilken av alla 11 valpar som skulle bli vår.
Tyson var den enda som försökte klättra ur lådan dom låg i och han var störst i hela kullen.

Dan stod för allt bus och långa prommisar medans jag lärde han saker.
Han var så duktig och lydig.
Vi hade han tills han blev drygt 1 år och 7 månader. Jag blev allergisk och Tyson fick ett nytt hem.
Jag var endå så stolt när dom nya ägarna fick träffa honom och se hur duktig och mycket han kunde.
Men, det var det dummaste jag nånsin gjort att sälja honom!
Nu skulle jag göra vad som helst för att få tillbaka vår kille.
Ingen annan hund kan ersätta Tysons plats.

Kommentarer
Postat av: F

vad söt hund, men om han va så bra varför tog du inte allergi tabletter så hade du ju kunnat ha honom kvar, Skit fin hund. Skulle aldrig gjort mig av med en sån

2008-02-21 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0