Matlagning

Jaha då har man börjat på jc igen dårå. Blääää!
Men imorn börjar vi inte förrän kl 13 och sen jobbar jag mellan 16-18 så det är rätt ok ändå.
När jag kom hem från stan så tog jag cykeln till solen. Det spöregnade ute och jag har inte alls långt till solariet men när jag kom dit var jag dyngsur. Synd att inte kläderna oxå fick sola sig lite...

Nu kommer Danne hem från jobbet vilken sekund som helst.
Har saknat han lite extra nu på kvällen faktiskt, lite ensamt här hemma dom veckor han jobbar em..
Men jag sysselsätter mig rätt bra ändå. Idag tex har jag lagat mat.
Först gjorde jag Chili con carne som jag ska frysa in. Gjorde så pass mycket så det räcker till flera omgångar

  

Sen gjorde jag även lax i ugn. Så sällan jag gör lax men jag älskar fisk och favoriten är just lax. Mums!
Denna lax gjorde jag i form ihop med smaksatt créme fraisch och tomater.



Nu kom pojken min precis hem så ska käka nåt med han nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0