Jobba idag

Godmorgon!
Kl är inte mycket och jag är redan uppe, vaknade när D gick upp, dvs kl 5!!
Jobbar idag mellan 8-11. Soft tid ändå, sen är det heeelg=)
Men helgen blir nog lugn,är rätt fattig faktiskt...=(
Ska försöka hinna lägga in receptet på Dinkelsemlorna innan jag drar för det kan jag rekomendera varmt.
D tyckte oxå dom blev super och bra just att dom inte innehåller nå socker eller vanlig mjölk eller vetemjöl=)
Hoppas min blogg funkar senare idag så jag kan skriva efter jobbet. Igår kväll funka ingenting på min dator, den håller verkligen på att krasha helt snart..helt bombad med virus garantii!
Efter jobber idag ska jag iaf förbi morsan en sväng och bjussa på semlor=)
Kanske handlar lite i hennes kyl oxå*asg* Det brukar bli så när man är där=)
Hörs väl senare då!


Här är mina senast inköpta örhängen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0