Godmorgon!

Har precis käkat frukost och sitter nu med mitt kaffe i vanlig ordning.
Är så trött i ögonen, dom har svårt att hålla sig öppna..
Men lite kaffe borde väl hjälpa?

Funderar på att sola idag. Var några dagar sen och det skulle vara såå sköna varma 30 min=)
Men ja äger inte så många spänn, har inte ens buss pengar för hela nästa vecka så jag får väl sjukskriva mig dom sista dagarna innan lön. Men nog skulle det vara skönt som fan med en solning nu på förmiddagen.
Ska jobba idag med men börjar inte förrän 16. Ska försöka hinna tvätta en maskin eller två innan. Skönt att ha tvätten gjord innan helgen ju=)

Imorn är det en viktig dag för mig. Imorn ska jag till läkaren och få svar på hur det blir,om ja får opereras...
Jag hoppas hoppas verkligen det går igenom och jag ska fan be till nån där uppe ikväll och hoppas på all tur och lycka imorn så det går igenom.
Om du har otur imorn så beror det nog på att jag snott all tur i världen så tat lugnt och unna mej det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0