Friday highday

Kom precis hem från att ha skjutsat ut grannen på krogen, hon skulle minsann ut och svänga på höfterna hon=)
Hon försökte få med mig med eftersom vi blev snuvade på onsdagens partajjande men jag stod över idag.
Kände att jag behövde en nykter helg och imorn ska vi till svärmor på middag och då vill man ju inte komma dit sliten. Kan vara skönt att va pigg och fräsch nångång osså=)
Eller så pigg kanske man inte är. Ska hämta grannen efter krogen oxå så det blir en sen kväll ändå men man får ju valuta för det och det behövdes verkligen=)Tack tack!

Gjorde min goda potatisgratäng till middag idag. Dock hade jag inte planerat vad vi skulle ha till och letade igenom hela frysen efter nån köttbit att steka på men hittade inte ett skit så vi fick ta kycklingklubbor till. Men allt funkar när man är hungrig och jag skulle iof kunna äta mig mätt på bara potatisgratäng för jag älskar det!

Kollade på Let´s Dance tidigare idag. Det suger rätt mycket. Tycker iof Karl Petter är lite charmig med sin dialekt men Dan tycker han är ful... Dilba är ful och hon åkte ut=)
Nu ska jag gotta mig med min godispåse och Dan oxå såklart!

Fridens liljor därute i fredagsnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0