Efterlängtat

Jaha då var det äntligen dags, denna dag har jag kämpat för länge vill jag lova.
I flera år har jag försökt fått en remiss och nu äre äntligen time!
Sitter med mitt kaffe nu och försöker lägga upp lite bra argument till varför jag ska få den här operationen.
Ni som känner mig vet nog vad det handlar om och ni andra fattar säkert ingenting men jag kan säga så mycket som att det skulle avlasta rygg och nacke jävligt mycket=)
D sover än men ska snart väcka honom för han ska åka med.
Efter läkarbesöket så blir det raka vägen till jobb både för mig och D. Fast jag jobbar bara 3 timmar =P
Ikväll vette fan vad som händer. Om det går bra hos läkarn så ska jag kanske fira med lite ölor. Har 6 st som ligger på kylning=)hahaha...
Nä men ja ska ta lite kort idag tror jag så ni har nåt att titta på=)
Lycka mig till nu.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0