Design a´la Simon & Tomas

image118

Var det någon mer än jag som såg kvällens avsnitt av "Design:Simon & Tomas" ?
Jag har lite svårt för deras stilar överhuvudtaget men den här gången var det bara för mycket!
Vad i helvete skulle 4 ton trädstam in i huset och göra?!
Ok, dom kapade av en hel del och gjorde det till nån slags trä-fotölj som dom placera i ett hörn i vardagsrummet.
Höll på att sätta mina dippade morötter i halsen ju!
Såg ju VERKLIGEN inbjudande att sätta sig i, VERKLIGEN skit bekvämt....eller INTE!!!
Kanske är det bara jag som inte är så hajj på det där med konst och design, men är inte syftet med en fotölj att dom ska vara sköna att sitta i?!
Jag skulle aldrig nånsin i hela mitt liv vilja ha den där fula stammen i mitt hem iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0