Alla hjärtans dag

image98

Ja höll på att glömma bort det. Kollade bara av en slump datumet på mitt förra inlägg och hajja vad det är för dag idag. Vad ska du göra på alla hjärtans dag?
Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag nog aldrig riktigt "firat" den här dagen nå vidare bra.
Inte för att jag varit singel utan de flesta alla  ♥-dagar har jag varit i ett förhållande men kan bara minnas typ ett års firande. Det var många år sedan, jag köpte med mig hjärtbakelser till min dåvarande kille som jag åkte hem till efter skolan. Det var två jättefina små söta rosa gräddbakelser som var så frestande att det var svårt att låta dom vara hela bussresan hem till honom. Men när jag kom dit så hade han en polare där och jag hade bara två bakelser. Guess what, polaren frågar om han får en och dum som jag är så säger ja nåt i stil med -"ja men det är klart, ja vill ändå inte ha nån" Haha, varför i helvete sa jag så?! Typiskt mig att vara så snäll...
Men vad fan gjorde hans kompis där över huvud taget, det var alla ♥.dag och då ska man väl ha mysigt själva?!
Tror aldrig jag haft en kille som kommit ihåg dagen ens..
Eller jo, förra året kom faktiskt D ihåg dagen...med lite pikar från mig dårå men ändå=)
Jag hade sagt till honom att jag aldrig fått en ros av någon förrut, typ en liten pik att gå och köp en ros jävel åt mig!!!
Hem kommer han några timmar senare med en jävla plastros från Konsum. Han TRODDE att den var riktig!
Hur kan man ta fel på plast eller äkta?!
I år skulle jag vilja ha en hel bukett med blommor. Vad för blommor kvittar=)
En gång kom D hem med blommor från grannens rabatt, det var iof en fin tanke men kanske inte när halva rabbatten följer med, rötter och skit. Men D är inte som alla andra. Det finns en charm i det oxå=)
Ja ni, nå vidare romantiker har jag då aldrig haft till killar.
Så i år så skiter ja i alla hjärtans dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0