Jul månaden är här=))

Oj,här var det inget uppdaterat på två dagar=)

Mina nätter gick fin fint. Eftersom det var 1:a advent igår så har det blivit mycket julpynt man sysselsatt sig med på nätterna, strykit 1000 m julgardiner och sattit upp dom på överväningen, fixat med ljusstakar och dukar lite här och var så nu är det jul på Timta vill jag lova.

Trodde jag skulle bli ledig nu en vecka men inte då, jag jobbar imorn igen men det blir ett kort pass, från 9.30-14. Rätt skönt faktiskt!
Sen ska jag ta mig ner till city och köpa svarta strumpbyxor till onsdag då jag ska på julbord med jobbet i Eskilstuna. Rotade runt i garderoben idag och bestämde klädsel. Det blir en lila tubklänning med en kort vit spets kofta över och benen vet ni nog vad jag ska ha. Har x antal svarta strumpbyxor men alla var det hål i. Jag lyckas alltid ha sönder dom även fast dom är tjocka ribbade saker.
Ser iaf väldigt mycket fram emot julbordet. Kommer så bra överens med alla på jobbet så det ska bli kul att träffas "utanför jobbet".

För övrigt så händer det väl lite saker just nu så hjärnan är ganska överhettad med tankar och sånt men jag förklarar mer om det sen när jag känner för det. Allt här i livet är inte en dans på rosor men man måste ta itu och gå igenom jobbiga saker också och i slutänden så blir det nog bra ändå. Jag tror iaf jag är överrens med mig själv=))

Nu blir det boston tea party med philip och fredrik. Idag handlar det om sex så hett värre blir det..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0