Today

Jobbat idag dårå. Fick följa med en boende till tandläkaren på lasarettet, soft att komma iväg lite och ändå få pengar för det lilla besväret. När vi kom tillbaka så blev jag kvar på bygget till 15.15. Inte mej emot med lite extra tid=)
Hann med en snabb vända till stan efter jobbet. Så nu har jag hela strumpbyxor att ha imorn till julbordet.

Nu på kvällen har jag bakat...igen!
Det blir mycket bakande nu vid juletid + att jag har mormors beställningar men dom är jag färdiga med nu så ska dit och lämna "fikat" imorn.
Snackade med mamma idag, hon ville bjuda mig på lunch imorn men jag tror jag äter nåt lättare hemma istället med tanke på julbordet som vankas senare på kvällen. Men jag kanske följer med henne en sväng på stan iaf, utan lunch.
Om det inte blir stan så ska jag fixa två pepparkakshus hos mor min. Sånt tycker jag är skoj!

Nu blir det lite tv tittande och soffhäng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0