Tandläkarn

Somnade i soffan med tv:n på inatt. Som tur var så hade jag tagit ut väckarklockan och mobilen i vardagsrummet och ställt på väckning så jag vaknade imorse.
Ska till tandläkaren kl 11.30 på stan. Har bytt från folktandvården till en privat och de är första gången jag ska dit så vi får väl se om jag hittar.
Jag ska bara göra en vanlig undersökning så jag behöver inte vara orolig för nåt som kommer göra ont. Kommer antagligen få en ny tid för att göra nåt åt min tandlösa käft men det får bli nästa år. Vill inte riskera att ha tandvärk i jul, nejtack det fick jag uppleva förra året och det var det värsta jag varit med om!

Nu ska jag göra mig vacker som trollmor säger i Trolltyg i tomteskogen, ni såg väl på det när ni var små?
Det gjorde iaf jag och den är så rolig. Här kommer en snutt från den...hahah dom är så fula!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0