Måndag

Fortfarande mätt efter julbordet som vi åt idag vid lunchtid. Gott var det såklart som det alltid är med julmat=)
Blev avsläppt hos mormor och lämnade lite kläder sen tog jag bussen till stan och sprang en snabb vända medans jag väntade på tåget hem.
Har inte hunnit med så mycket mer idag. Blir en lugn skön hemmakväll i min ensamhet.
Börjar vänja mig lite smått nu men vissa dagar är det såklart jobbigare än andra och när man inte är sysselsatt så tänker man mer men mina känslor är lite huller om buller så jag kör på som vanligt så visar det sig vad som händer framöver.
Såklart är 5 år tillsammans med någon nåt man inte bara kan kasta bort och glömma sådär, det tar tid att bearbeta även för mig. Jag är en känslomänniska och bryr mig mer än vad folk kanske tror.
Men jag måste säga att nog är det lättare när man hela tiden har saker för sig än att sitta ensam här ute på vishan och bli ännu mera påmind om hur ensam man är. Tack och lov att jag har familj och vänner som är guld värda!!!

Tänkte laga en god korvgryta idag men känner att jag spar den och tar något lättare istället. Så hungrig är jag faktiskt inte!
Gröt skulle vara gott=)

Imorgon så ska jag jobba igen=))
Jobbar 15-21 så det känns riktigt skönt det.
Sen jobbar jag hela dagen på onsdag men det är bara att köra på för jag MÅSTE ha alla timmar jag kan få för att klara mig med januarilönen.

Nu ska jag nog värma lite gröt och mysa ner mig i soffan och hoppas det är nåt sevärt på tv:n.
Tv:n är typ min bästa vän nu för tiden=)haha..

Hoppas alla ni där ute oxå haft en bra dag idag!

Pussar Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0