Dags för en middagsbjudning?


När jag dukar upp till fest så blir det garanterat i vitt,beige och rosa färger=P
Slängde bara på duken när jag provdukade, den ska givetvis vara strykt innan.



Nu ser man kanske lite dåligt men en kul grej är att göra bordsplasering.
Här har jag använt mig av träbokstäver från panduro som jag målat och knytit fast
i servetthållaren. D som i Daaaaan tex=)




Nu börjar jag bli lite sugen på att styra upp en middagsbjudning.
Har lovat folk lite hit och dit känns det som men sen blir det aldrig av.
Men Nettiz ska iaf komma på middag inom kort, de har vi nästan spikat.
Mina grannar har ju bjudit mig hur många gånger som helst så snart är det väl på tiden att man bjussar tillbaka.
Fy skäms på mig!

Förresten så skrev jag i ett tidigare inlägg att jag jobbar natt imorn. Ska jobba inatt oxå så det blir till att vila lite nu så att man orkar. Undrar vem jag får dela natten med? Tror det är Marie-Louise men hon är bra hon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0