Början på nåt nytt?

Ska alldeles strax krypa ner i sängen och sussa så jag orkar med imorn (jobb 6.45-16.30).
Tänkte bara kladda ner några rader här först om dagen som varit.
Dan flyttade ut idag. Kändes väldigt konstigt men jag måste ju ta det steget nångång om det nu är det jag vill?
Sen när han hade dragit så kom bror och farsan och hämtade mig.
Åkte hem till familjen och fika, gjorde pepparkakshus och käka middag.
Innan jag begav mig hem så var jag förbi Nettiz syster en sväng och fick träffa lille Alex igen och oj vad den lillen har växt!
En riktig liten buddha figur den gossen, men såå bedårande söt!
Blev kvar där ett tag och kollade lite på Narnia och umgicks med damerna pettersson. Vi är ju på sätt och vis i samma situation eller vad man ska säga..nästan iaf=)
Sen skjutsade jag hem Nettiz innan jag själv begav mig hem. En trevlig lördag utan en droppe alkohol. Trodde ensamheten skulle göra att jag ville gå ut och festa varje helg för just helgerna kan ju säkert kännas lite ensamma och få en att tänka alldeles för mycket så man vill bedöva dom med alkohol men jag hade jätte trevligt utan och det är jag glad för. Kommer aldrig palla det där med bakfyllor var och varannan helg, nej fy fan bättre saker borde jag väl komma på att göra förhoppningsvis=)

Känns skönt att jag ska jobba större delen av dagen imorn, då slipper man tänka så mycket och kan fokusera sig på jobbet och det som är där. Skönt att jag har så bra kollegor!

Nej nu fick ni en liten uppdatering. Nu börjar ögonen att stänga för idag så det är väl lika bra att lyssna till dom och nanna kudden. Tack för idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0