En kul kväll

Nu är jag hemma igen=)
Gårdagen bjöd på mycket trevligheter.

Först vart det middag hemma hos mor och far. Grillat går alltid hem=)
Sen satt jag där och förfestade lite medans jag väntade på att Nettiz och Sanna skulle bli klara på deras peronalfest så vi kunde mötas upp på stan sen.
Jag tog bussen från bäckby och var nere på stan runt halv elva men fick vänta på tjejjerna i en halvtimme. Inte så jävla kul att stå ensam på stan en fredagskväll precis..Men som tur var så jobbade "min" gamla vakt så jag stod och snackade lite med han utanför slisk till tjejjorna var nere på stan.
Möttes upp och drog till bmb. Hade en skitkul kväll och såklart så dansade vi massor=)))
Sanna drog lite tidigare för att möta upp sin karl medans jag och Nettiz shaka loss till stängning.
På bussen hem så träffade vi på en as packad Marie som hade tappat bort sina polare, vi försökte få med henne hem till Nettiz men hon hade sån jävla huvudvärk så hon ändrade sig halvvägs och gick hem istället.
Marie: faan vad det gör ont, mitt huvud kommer ju ramla av.
Nettiz: Men plocka upp den dårå!
Carro: hahahahaha
Typiskt en full Nettiz kommentar.
När vi kom hem så käkade vi kyckling och potatissallad mmmm, varför är allt så jävla gott när man är fyllehungrig?
Jag skulle nog tom kunna äta lever på fyllan och säga att det är det godaste jag ätit i hela mitt liv*asg*
Efter maten så vart Nettiz trött och gick och la sig och jag kom stax efter jag med och somnade på nån sekund.

Trodde jag skulle vara bakis idag men icke sa nicke, så skönt att slippa den där tunga skallen och inte behöva kasta bort hela söndagen åt att ligga i sängen.
Ringde en snäll far som kom och hämtade mig. Vi åkte förbi skälby och plockade upp cyklarna och så fick jag lite gott att ta med hem. Bla kockosbollar, chips och renkorv som dom hade handlat på marknaden och lite matlåda så man slapp laga nån mat idag=)
Ikväll blir det hamburgare från Max eller McDonald´s =)

Just ja, igår var jag och Nettiz lesbiska och satt och berättade för en snubbe hur bäst vi var på att förföra varandra så han satt med hakan nere i knävecken. Haha, de är så kul att driva med folk ibland=)

Nu är det finito på helgen så nu är det bara att ladda upp sig för nästa helg då vi drar ut på östersjön och festar loss ett dygn på Cinderella. Biljetterna är bokade och partyhumöret är redan nerpackat så det kommer bli jävligt skoj!

Får se om man får jobba nåt i veckan då?
Skulle ju vara himla bra de.

Hörs senare gott folk! 

Kommentarer
Postat av: j

haha skööna ni var på krogen då! skulle gärna sett den killens min!

2008-08-31 @ 20:05:15
Postat av: Carro

hehe jo de var riktigt skoj att driva med han. tror nästan han kom i brallan=)haha

2008-08-31 @ 21:36:01
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0