Torsdag 28/8


Hittade en liten bild på datorn oxå som jag hade glömt bort=)




Nyss städat klart. Fick nåt jävla ryck efter jobbet och tog tag i skiten, hittade tom spindelnät på väggen längst upp i ena hörnet  i badrummet så jag damsög hela jävla väggarna för säkerhetskull=)
Idag på jobbet svullna min handled upp till en stor böld, som tur är så har vi ju en SSK på jobbet så hon kikade på det och antog att jag hade blivit biten/stucken av nåt litet djur. Det kliade bara så antar att det var nåt sånt. Tror jag är överkänslig mot myggbett med för mina myggbett ser fan inte normala ut. Dom blir också skitstora bölder!
Som tur är så kliar det inte längre och svullnaden har lagt sig så jag tror det är lugnt=)

Ska strax äta lite färdig-grillad kyckling med potatissallad, rester från igår när jag och Nettiz var och handla. Gott som satan var det iaf igår så tror de blir lika mums idag.

Sen var det ju det där med tvätten*suck*
Just nu orkar jag inte...men jag är ledig imorn så jag kan ju faktiskt ta det då.

Nej, ville bara uppdatera med nåt iaf så då var de gjort.

Skriver kanske nåt kuligre senare=)

Längtar till helgen och nästa helg=))))) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt det där silverhalsbandet med bokstaven på? Fiint

2008-08-28 @ 21:17:37
Postat av: Carro

Halsbandet kommer från Glitter=)

2008-08-29 @ 10:12:58
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0