Rast

Hej hopp soliga lördag!
Jag är hemma på min rast nu bara en 30 min sen ska jag tillbaka och jobba häcken av mig...eller inte=)
Tillbaka ska jag men så jävla slitit jobb är det inte.
Fan, typiskt att det ska vara fint väder idag när jag jobbar=(
Slutar kl 16.30 också så det blir inte mycket tid över att ta vara på solen efter jobbet. Jag hade ju velat åka och bada.
Man måste ju passa på nu dom sista soldagarna som ges innan höstskitvädret kommer på riktigt!
Nån som har lust att åka ut och bada på nåt trevligt ställe i veckan om det blir fint? Jag är ledig vad jag vet iaf=)

Skulle vilja ut på sjön men det blir lite svårt när farsan har sålt båten och jag vette fan om jag känner nån som har en?
Åh jag vill verkligen inte att sommarn redan ska vara slut. Har ju inte hunnit gjort ett jävla skit denna sommarn!
Bläää för sommarvikariat!
Jag vill ha ett vanligt jobb som alla andra och ha semester på sommaren och inte jobba som mest på sommaren då alla andra går på semester. Det suuuger så jävla hårt=(

Nej nu ska jag knipa käft och sluta klaga. Positiv var det, POSITIV!!!
Gonna try..
Satte...jo men vist, vi avslutar så eftersom jag ändå inte har nåt värt att komma med förtillfället.

Tillbaka till jobbet och servera lunch till vargarna som äter på ackord=)


Ut och njut i solen nu alla ni som är lediga och ska vara jävligt glada för det!

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: m

varför tog det slut? ni verkade ju vara så lyckliga

2008-08-23 @ 17:28:41
Postat av: jo

=)

2008-08-23 @ 19:21:00
Postat av: Lenita

du kommer inte vara fattigast av fattiga i höst...

2008-08-24 @ 01:45:25
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0