Åhh, så skönt med helg=)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mest setat framför datorn och surfat runt.
Drog till bolaget och ICA Maxi en sväng nu på eftermiddagen. Man måste ju bunkra upp ifall det skulle bli krig menar jag...haha=P

Är lite kluven inför vad man ska göra ikväll. Ska ut imorn med Nettiz och Sanna så jag borde väl kanske ta det lugnt idag men de är ju så tråkigt. Man kan ju dricka lite iaf, fast de vet man ju hur det slutar..
Ska fundera lite till så får vi se vad som händer. Det kanske dyker upp nåt  spontan som man är=)

Brukar inte myggen komma i början av sommaren?!
Kan inte ha altandörren öppen för då kommer dom små äcklerna in och jag får ju såna fina myggbett. Kliar nå fruktansvärt och ser ju hemsk ut. Bulor överallt!
Har dödat några stycken bara idag.

Nej man kanske skulle slå en pling till bruttan min, hon slutar ju snart så ska kolla vad hon ska göra.
Hon ville att jag sover där inatt men de är så jobbigt på morgonkvisten när jag börjar känna av katterna, några timmar går bra men sen kliar ögonen och så får jag så svårt att andas=( Inge kul med allergi..

Ska öppna EN öl och fundera lite på kvällen. Vi får se hur det blir med den dära En öl..

Pöss


En cigg till ölen är ju ett måste.
Försökte att inte se så sur ut som jag brukar på kort=)

 

Kommentarer
Postat av: j

en öl är ju aldrig fel :)

2008-08-30 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0