Sitt inte hemma och slöa

Hej hopp!

Har inte legat på latsidan idag vill jag lova.
Gick upp kl 6 imorse. Strax efter åtta så kom grannen över på lite kaffe och färska frallor som hon köpt med sig till frukost åt oss, super mys ju=)
Under förmiddagen har jag hjälpt henne med lite flyttstädning i hennes lilla (läs stora) hus.
Inte lite prylar den där Lantlolan samlat på sig under åren då! Jag skulle kunna rensat bort säkert hälften men det fick jag inte, nej nej det skulle minsann sparas. En riktig liten skrotlisa det där=P
Trött och hungrig vart man iaf så vi åkte till Sippan och köpte med oss kebabtallrik *mumma*
Sen fick hon fortsätta på egen hand och jag drog och jobba. Var ute i lekparken hela eftermiddagen för det var så skönt väder. Efter x antal sandkakor gjorda så var de arbetspasset slut och jag hämtade upp andra grannen på vägen hem.
När jag kom hem så var det bara att ställa sig och laga kvällsmat. Medans potatisen kokade så passa jag på att dammsuga också, de kallar jag effektivitet mina vänner*ler*
Nu sitter jag här på mitt arsle och är mätt och trött i kroppen. *pust*
Känns iaf bra att kunna säga att jag iaf inte sovit bort hela dagen..haha!

Nu ska jag lägga mig på soffan och bara vara resten av kvällen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0