Full å glad

image284
Hittade en vimmelbild på mig och grannen från i onsdags. Glada verkar vi iaf vara men
vad fan har jag gjort med mina framtänder?!*asg*






Har inte blivit nån uppdatering på flera flera dagar, har varken haft tid eller lust. Men så är det ju ibland..
Helgen har spenderats här hemma i dingtuna, satt barnvakt igår hos grannen vår. Det gick kanon som alltid=)
Imorn är det bajs-ama igen och jag längtar verkligen att få dra dit till åtta och kasta mig över en dator och jaga nya lediga jobb på ams.se. Det är så jävla kul att gå där...NOOOT!
Nää, nu ska vi inte va så neggo. Ja ska ju hitta ett jobb. *Pepp pepp*
Men först ska jag sova min skönhetssömn och vakna pigg och glad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0