min allra största kärlek


En bild på oss från i vintras hemma hos Tobbe och Fia på fest.




Ungefär vid den här tiden för ett år sedan så var jag i Frankrike med familjen på semester.
Jag och Alek hade umgåtts konstant i flera månader tillbaka men var bara vänner, eller vi båda viste att det fanns nåt mellan oss men vi vågade aldrig riktigt ta första steget nån av oss, eller de kom sakta men säkert;)
Jag insåg att jag började bli riktigt kär i killen. Så kär att jag längtade sönder mig hela semestern och ville hem, tillbaka till Alek och kanske tillslut våga berätta vad jag kände för honom.
När jag kom hem från Nice så tog det inte lång tid förrän vi vart tillsammans på riktigt. Sedan dess har min kärlek bara växt och jag är världens lyckligaste flickvän. Snart firar vi 1 år tillsammans och jag hoppas det blir många många fler! Jag älskar dig Alek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0