Utvilad tjej

Godmorgon,
Idag är jag verkligen utvilad. Hade tänkt dricka några öl igår så jag drog till bolaget efter jobbet och handlade det jag skulle ha. Sen blidde det en sväng på ICA Maxi när jag ändå var i krokarna.
Kom hem och la mig på soffan för att vila lite, guess what? Jag somnade såklart, kl var inte mer än 18-19!
Sen sov jag hela natten och vaknade kl 6.30 imorse och trodde det fortfarande var fredagkväll, sen när jag insåg att det var morgon så trodde jag först att jag försovit mig till jobbet innan jag fatta att det var lördag haha. Jag måste varit riktigt trött iaf. Jaja, nu är jag utvilad i vilket fall=)

Har inte gjort något värt av dagen än men ska väl göra mig iordning nu typ.
Har messat Sanne för att kolla vilken tid jag kan komma till henne. Har en liten present som bebis ska få. Hon är bara såå söt men har inte fått något namn än så vi fortsätter kalla henne ärtan, hon är ju ändå så liten=)

Vad händer sen då? Det är ju lördag så nåt kul kanske man ska hitta på. Förslag?

Önskar alla en trevlig helg iaf.

Puss/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0