Onsdag 27 juli 2011

God förmiddag.
Humöret kan inte bli bättre än när man vaknar upp utvilad, till en klarblå himmel och tempraturen visar 25 grader kl 8.30 på morgonen. U N D E R B A R T ! !
Just nu sitter jag på min fina altan, mumsandes på färsk vattenmelon och njuter av värmen. Börjar inte jobba förrän kl 15 så jag hinner njuta av dagen några timmar till.

Nu är den andra hälften av mitt jobb på semester medans jag får längta några veckor till, efter vecka 32 kan jag ta ut semester då alla ordinarie är tillbaka och det finns vikarier som kan jobba. Det blir antingen en sista minuten en vecka eller så ska jag semestra här hemma om vädret är fint. Den som spar han har, haha=)

Nu ska jag vara lite social, fina Sara kom just förbi så ska snacka lite med henne innan hon fortsätter jobba.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0