Premiär ikväll

Nu har jag tvättat håret och det är nästan torrt.
Inte en gnutta gult och inte föör ljust heller. Alldeles lagom precis som jag vill ha det=)
Jag är super nöjd så den toningen rekomenderas varmt!

Som ja skrev tidigare, det är lördag och jag har sett fram emot idag.
Jag ska nämligen hem till Anelié ikväll. Vi ska laga middag, dricka vin och kolla på Mello!
För er som inte har koll så menar jag Melodifestvalen(Mello). Första deltävlingen är ikväll.
Inte för att jag kan kalla mig ett fan av shlager men det är ju ändå bara nåt man måste kolla på, ha lite lördagsmys framför tv:n med lite skönt sällskap. Rösta fram det bästa bidraget som vi vill ska representera Sverige i den stora tävlingen=)
Har dock ingen aning om vilka artister som är med i år men kan tänka mig att det är dom vanliga gamla rävarna.

Iaf ska det bli himla trevligt ikväll, efter Mello så ska vi vidare ner på stan och ta en öl någonstans.
Eftersom det inte går några bussar hem inatt så sover jag kvar hos Anelié, får låna "Dan´s rum"=)
Sen på söndag väntar en jobbnatt, det var på tiden!

Nu ska jag packa väskan och göra mig iordning. Tåget går 17:40! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0