Syster caroline

Det här trodde ni aldrig om mig va men vet ni vad?
Jag har börjat plugga!
Läser till usk:a på distans och är i "skolan" varannan onsdag bara och gör prov och har föreläsningar.
Började plugga i mars och ska plugga ca ett år framöver innan jag är färdigutbildad.
Egentligen var jag väl inte sådär jätte sugen på att börja läsa men det kändes som det enda rätta just nu.
Ett år går fort. Det kostar mig ingenting och jag får en undersköterskeutbildning vilket är rätt nödvändigt om jag nu ska vara kvar i vården och vill få en anställning någon gång. Så what the fuck, köör bara kööör!

Dock behöver jag uppmuntra mig själv med massa belöningar för att orka plugga=)
Jag vet inte om jag har så mycket självdiciplin egentligen, jag får bara tvinga mig själv att fixa detta nu så det blir gjort! Tänk vad skönt efteråt, då kommer jag vara stolt över myself=)
Ska försöka bli klar med medicinsk grundkurs nu kommande veckan, har bara inlämningsuppgift och ett prov kvar där sen är jag klar och kan börja på tredje ämnet.Det rör på sig iallafall;-)

Nej nu har jag förtällt detta kära vänner.

Trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0