Då var det onsdag igen

Halva veckan har gått. Herrejösses vad tiden försvinner med en jävla fart!
Gick upp tidigt idag igen=) Stolt över mig själv att börja få tillbaka en normal dygnsrytm och inte sova bort halva dagen. Sen blir man ju så mycket tröttare på kvällarna när man kliver upp tidigt och det gillar jag. Jag hatar att inte kunna sömna, att bara ligga och invänta sömnen är helt värdelöst. Jag vill somna som en klubbad säl!

Idag är humöret lite bättre. Har haft några halvdanna dagar när allt kännts mer eller mindre värdelöst men nu börjar det kanske sakta men säkert vända. Tålamod skulle man vist ha!

Känner mig fortfarande lite halvsjuk, fryser och sånt mest hela tiden men det hindrar inte mig från att jobba. Jag MÅSTE ta alla tider jag kan få för att kunna överleva och då är det bara att köra på sjuk eller inte!
Fick en tid idag men det är en kvällstur på bara 5 timmar så det fixar jag lätt!
Den positiva Carro börjar sakta men säkert komma tillbaka=))

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen röja lite här hemma så man får något gjort.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0